reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Kopecký

Tomáš Kopecký

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám sa na celý svet. A celý je môj - hoci si uvedomujem, že mi z neho nepatrí nič. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyPán Markus - moje svedomie/RomReflexiaKúl (Krátke útvary lyrické)

reklama

Poviedky

Prvé zvonenie

Tomáš Kopecký

Prvé zvonenie

Nepríjemné situácie robia človeka silnejším...

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 446x
  • 0
Krátky pseudo - ľudský príbeh

Tomáš Kopecký

Krátky pseudo - ľudský príbeh

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 374x
  • 0
Ako Denis zmenil názor

Tomáš Kopecký

Ako Denis zmenil názor

Túto minipoviedku venujem celému ľudstvu...

  • 22. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 374x
  • 0
Plody vlastnej smrti

Tomáš Kopecký

Plody vlastnej smrti

Nebude to až také ľudské, ako si myslím. Bude to ako zvierací inštinkt, ibaže v ľudskom prevedení. Ale nebude to bolieť. Mňa nie. Jeho asi áno. Veď to bude rana priamo medzi lopatky pod srdce. Au.

  • 7. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Silvestrovský blázon

Tomáš Kopecký

Silvestrovský blázon

Otecko mi včera povedal , že som bastard...

  • 5. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Retro Spektacularis

Tomáš Kopecký

Retro Spektacularis

Už prášia koberce. Aj rohožky spredo dverí. Susedia si potrpia na upravenosť a čistotu interiéru.

  • 4. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dovoľte anjelom

Tomáš Kopecký

Dovoľte anjelom

Myslím to vážne. Nefajčím trávu, ani neberiem pervitín, či iné omamné látky a drogy.

  • 4. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu