reklama

Najväčší vlastenec

(Báseň venovaná celému svetu)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prešiel som okolo neho

a vedel som

že je veľký.

Nikto z telky to nebol.

Nikto na baterky.

Poďakoval som mu

že je verný vlasti.

Že sa stará o ňu

a nechce ju vlastniť.

Usmial som sa

na dieru v tráve

kde zmyzol najväčší vlastenec.

Nevidíme to, čo máme.

Aj keď nám to visí na stene.

Skončila búrka a nad Tatrami vyšlo slnko.

Bolo počuť hymnu,

a zanikol potoka žblnkot...

Tomáš Kopecký

Tomáš Kopecký

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám sa na celý svet. A celý je môj - hoci si uvedomujem, že mi z neho nepatrí nič. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyPán Markus - moje svedomie/RomReflexiaKúl (Krátke útvary lyrické)

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu