reklama

Pán Markus - moje svedomie (Obraz 5 - Ranný pocit)

Prebúdzať sa vedľa ženy, ktorá pre Vás znamená život, lásku, nehu, dôveru, príťažlivosť a všetko okorenené nebeskou krásou je tá najkrajšia vec, akú pod slnkom poznám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevrovná sa tomu skvelá noc v klube, rybačka v rannom tichu ani prechádzka po vlastnej pláži. Vždy keď ráno vedľa seba vidím Lauru, chcem sa rozplakať a poďakovať všetkým bohom, životu, osudu, alebo čomukoľvek čo je za to zodpovedné. Nežne ju hladím po vlasoch a stále nemôžem uveriť tomu, čo sa v mojom živote deje. Chcel som jej to už veľakrát povedať ale nenašiel som ani zlomok slov, ktoré by túto skutočnosť vyjadrili. Nedá sa to vyjadriť slovami. Básnici sa márne snažia, hudobníci sa márne snažia, filozofi sú úplne vedľa, vedci to už dávno vzdali. A ja – obyčajný čurák to chcem vyjadriť? Nešibe mi? Je to nemožné. Dá sa to iba cítiť...

Tomáš Kopecký

Tomáš Kopecký

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám sa na celý svet. A celý je môj - hoci si uvedomujem, že mi z neho nepatrí nič. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyPán Markus - moje svedomie/RomReflexiaKúl (Krátke útvary lyrické)

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu