reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Kopecký

Tomáš Kopecký

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám sa na celý svet. A celý je môj - hoci si uvedomujem, že mi z neho nepatrí nič. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyPán Markus - moje svedomie/RomReflexiaKúl (Krátke útvary lyrické)

reklama

Reflexia

Zobudil som sa

Tomáš Kopecký

Zobudil som sa

Zobudil som sa mŕtvy. Len ľahký vánok, šepot  sveta a ticho. Nevedel som čo mám čakať, čo bude, či niečo. Nič. Len ticho a pár náhodných spomienok na čokoľvek. Inak nič…

  • 29. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 581x
  • 0
Desatoro vo mne…

Tomáš Kopecký

Desatoro vo mne…

Dlho som premýšľal, načo sa vlastne ľudia rodia so zrakovými orgánmi, keď ich vo väčšine prípadov za celý svoj život vôbec nepoužijú. A práve naopak veľa tých, ktorí do daru nedostali oči, vidia o to lepšie a pozerajú sa mnohonásobne intenzívnejšie…

  • 7. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 965x
  • 0
Nová móda... Kto to dopustil?

Tomáš Kopecký

Nová móda... Kto to dopustil?

Všimol som si, že je v móde istý druh dámskeho nohavicového oblečenia, ktoré by som osobne nedoporučil ani cirkusovým princeznám.

  • 4. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 592x
  • 113
Rodičom

Tomáš Kopecký

Rodičom

Každé jedno dieťa, bez rozdielu farby pleti, bez rozdielu materiálneho zabezpečenia sa narodí bez akéhokoľvek očakávania. Má len úzku škálu potrieb, bez ktorých neprežije. Jesť, spať, kakať, objavovať a mať pri sebe milujúcu bytosť - bytosť preto, že dieťa môže kľudne vyrásť aj medzi opicami a prežiť život bez očakávaní. Je na rodičoch aby ukázali dieťaťu, že existencia a bytie zavisia len na veľmi málo veciach...

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 925x
  • 41
Kapor si Vianoce neužije

Tomáš Kopecký

Kapor si Vianoce neužije

Volám sa Emil. A som kapor. Vianoce sú pre mňa niečo ako pre podnikateľov daňové obdobie. Až na to, že neprichádzam o ťažko zarobené peniaze, ale o život.

  • 23. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 783x
  • 12
reklama
Poďakovanie

Tomáš Kopecký

Poďakovanie

Ďakujem všetkým ľuďom, ktorých okolie označuje za „postihnutých" či „mentálne zaostalých". Keď sa človek nachádza v ich blízkosti a začne si uvedomovať pri kom vlastne stojí, väčšinou je schopný si uvedomiť, že práve zistil význam slova „čistá duša".

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 321x
  • 18
Miesto malej peňaženky - ťažký trezor vo vrecku

Tomáš Kopecký

Miesto malej peňaženky - ťažký trezor vo vrecku

Vždy som uvažoval nad tým, ako krásne sa v priebehu pol storočia z obehu vytratili málo, alebo vôbec nepoužívané nízkohodnotové mince.

  • 22. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 251x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu