reklama

Zobudil som sa

Zobudil som sa mŕtvy. Len ľahký vánok, šepot  sveta a ticho. Nevedel som čo mám čakať, čo bude, či niečo. Nič. Len ticho a pár náhodných spomienok na čokoľvek. Inak nič…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zobudil som sa mŕtvy. Len ľahký vánok, šepot sveta a ticho. Nevedel som čo mám čakať, čo bude, či niečo. Nič. Len ticho a pár náhodných spomienok na čokoľvek. Inak nič…

Zobudil ma letný, teplý vánok slnka, ale napriek tomu, že by všetkých potešil, mne nedal nič. Len zima. Zima na koži, zima v srdci. Zima všade. Raňajky už sú pasé, obed je v chladničke, ale nechutí mi. Dnes chcem zomrieť a nechcem už nikdy viac pokrytcov, nechcem samovrahov, kurvy ani šmoulov. Chcem aby to bolo všetko ako predtým. Spokojný chlapec, malé mesto, veľa známych. Niektorí z nich ma nazaj poznajú. Je ich málo. Ako kaprov v tichom oceáne. Nemám nič. Len ticho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viete kto som bol? Ak je Vaša odpoveď „áno, viem“ mýlite sa. Neviete. Nikto to nevie a ani sa to nedozvie. Mám svoje tajomstvá a som sám v sebe tak hlboko kam sa vy nikdy nedokopete. Ani to nie je možné.

TM
TM 

Som vo svojej podstate ako vy, len iný – vnímam svet ako malú súčiastku a okolo mňa stále plávajú nedokončené diely, slabí stavitelia chrámu neodviedli svoju prácu ako mali. Dúfám, že sa nehneváte, ľudia, ale mal som toho dosť. Dosť pochýb, obáv, stresu, sveta… Tak som tu a píšem aby som bol aj keď nie som. Zvláštna paralela.

Milujem sám seba, som narcis ale už to ďalej nezvládnem – som chaosík, záchvatko a ak ma nepoznáte, mám rád pieseň Fly the way od – to by malo byť jasné, sme skoro ako dvojčatá, ja, dredy a čierna farba. Čistý JA!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcete vedieť čo sa vlastne stalo? Nič. Len to ticho a chlad.

Logická otázka: kam by ste sa stratili, keby Vám nikto nerozumel a Váš svet by bol o miliontinu menší ako gombík? Šli by ste na piknik? Surfovať na Pálavu? Piť? Ja som tu a teraz a odchádzam, už ma to omrzelo, tie všetky falošné ksichty, pretvářky a priatelia, ktorí Vás vymenia za lajnu pika. Načo som tu? Pre potechu? Len aby som bol? Nemusím tu byť a aj tak Vám budem chýbať iba chvíľku, potom čšúúú mojééé, len spinkaj, hlavne nerieš čo riešime my. Alebo to rieš s nami, poď, si kamarát, my ti dáme pomocnú ruku. A dali ste mi. ďakujem tým, ktorí mi nepriali, naučili ste ma, že som slobodný a ste mi ukradnutí ako Snickers zo supermarketu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz? Čo je so mnou? Spýtajte sa ľudí, ktorí ma poznali, ale hľadanie bude ťažké, nebolo ich mnoho, iba ja sám, takže – priatelia – byť na svete bez priateľa je ako umrieť sám, a preto – ďakujem. Hviezdam, osudu, životu, náhode, svetu… žil som. Krátko, ale predsa…

Tomáš Kopecký

Tomáš Kopecký

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozerám sa na celý svet. A celý je môj - hoci si uvedomujem, že mi z neho nepatrí nič. Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyPán Markus - moje svedomie/RomReflexiaKúl (Krátke útvary lyrické)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu